22 Şubat 2010 Pazartesi

Sonunda ben de mimlendim:))

uzun zamandır bu mim nedir, nasıl yapılır, insanlar birbirini neden mimler, iyi birşeyse beni neden kimse mimlemiyor gibi sorular sorup duruyordum kendime. sağolsun masal arkadaşım beni mimlemiş ama haberim olmamış. yaa keşke insanlar birbirini mimleyince mail ya da bloga yorum atıp seni mimledim falan deseler. ya şimdi ben mimlenir ama farkında olmazsam? haha haaa  bu mim olayını abarttığımın farkındayım:))

en iyisi ben mimi cevaplamaya geçeyim. masal kendini 7 madde ile anlatır mısın demiş. bir deneyelim bakalım.

madde 1: çok duygusalım
madde 2: yalan söylemem, söyleyeni de sevmem.
madde 3: düzenliyimdir.
madde 4: kendini beğenen insanlardan nefret ederim.
madde 5: hedeflerim, hayallerim hiç bitmez.
madde 6: hemen kızar, ufak bir tebessüm ile sakinleşirim.
madde 7: sevdiklerim için canımı bile verebilirim, ama gerçekten sevmem lazım...

güzelmiş bu mim olayı, yeni mimler bekliyorum. ayy mim delisi miyim ne:))
şimduuuu o zaman ben deee seyhanı, bahar ve kızısı yağmuru bir de çiğdem'le mutfaktayı mimliyorum, hadi bakalım şimdi de siz anlatın kendinizi, ama sadece 7 madde ile.

8 yorum:

  1. Aldım canım mim'imi :)
    sağolasın en kısa zamanda cevaplarım biraz bi düşüneyim ;)

    YanıtlaSil
  2. tamam bakalım, bekliyoruz o zaman.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,mim 'imi bende aldım hayırsılı olsun:) Bu 2. mimlenişim artık kaçarım yok sanırm:)))

    YanıtlaSil
  4. çiğdem, hadi kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  5. ehehehehe

    Ama bizede kimse haber vermediği için "heralde yöntem böyle"deyip çoğunluğa ayak uydurduk,kıjmayın bize :)))

    Buarada o arapça harf sanırım "vav" :) mim olması gerekmez miydi ?

    Baki muhabbetlerimle

    YanıtlaSil
  6. masalcım, yok canım ne kızması:)
    bu arada uyarın için teşekkürler, utandım valla, nasıl öyle bir yanlış yapmışım:( hep google'un yüzünden:)

    YanıtlaSil
  7. ilk mimin hayırlı olun emelcim beni mimlediğin içinde tşkederim ama ben bu mimi daha evvel 2 kere yanıtlamış biri olarak, 3. defa yanıtlayamıyacağım mazur gör şekerim.
    ayrıca görsel olarak mim harfini kullanman çok zekice ;)

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim seyhancım. ama ne olurdu bir kez de benim için aynı soruları cevaplasan(şaka yapıyorum:)
    iltifatın için de teşekkürler...

    YanıtlaSil

sizin yorumunuzu alayım:))