26 Kasım 2010 Cuma

''navbar'' ınız hiiç kaybolmasın diye:)

neredeyse bir haftadır stres içerisindeyim. neden mi? çünkü blogumda hiçbir şekilde değişiklik yapamıyordum da ondan, ne yeni kayıt gönderebiliyorum, ne yorumları onaylayabiliyorum ne de başka birşey...

değişikliği seven ben temamı değiştirdim ve ne olduysa ondan sonra oldu. bloglarımızın üst kısmındaki kumanda paneli- hesabım- yeni kayıt vs. gibi bölümlerin olduğu navbarım kayboldu. o kaybolduğu gibi google hesabıma da bir türlü erişemez oldum. oflayıp puflamalarım işe yaramayınca blogger yardım'a başvurdum. biraz ısrarcı olunca oradaki arkadaşlardan biri bana acımış olacak ki birkaç değerli (çoook değerli) bilgi gönderdi de sinirlerim iyice tahrip olmadan bloguma ulaşabildim. huzurlarınızda blogger yardımda bana ve birçok kişiye insaniyet namına yardımcı olan Era kodadlı arkadaşımıza teşekkür ediyorum. beni büyük bir çileden kurtardın inan ki. Allah senden razı olsun:)

ve şimdi ben sizlerin navbarları hiiç kaybolmasın, kaybolursa da hemen bulun diye bu değerli bilgileri sizinle paylaşıyorum:

eğer tema değiştirdikten sonra navbarınız kaybolduysa;
- http://draft.blogger.com/http://www.blogger.com/  adresleri sizi otomatik olarak kontrol panelinize yonlendirir.
-blogunuza ulaştıktan sonra tasarım-html'yi düzenle bölümüne girip
-aşağıdaki kodu bulup kaldırın


#navbar-iframe {
height:0px;
visibility:hidden;
display:none;
}

eğer yukarıdaki kodu bulamıyorsanız

#navbar-iframe {
display: none !important;
}

veya

.navbar {
visibility:hidden;
display: none;
}

şeklinde arama yapmalısınız, bu kodlar navbarı kaldırma kodlarıdır bunları silerseniz navbarınız geri gelecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizin yorumunuzu alayım:))