27 Aralık 2009 Pazar

depresyonda mıyım yoksa?

şöyle bi göz gezdirdim de ,ne kadar çok acı resimler eklemişim son günlerde. bakan bir daha bakmaya korkacak:) bir de ziyaretçi azlığından (yokluğundan desem daha doğru olacak) yakınıyorum...
       ama napıyım, içim sıkılıyor, mutsuzum sanki, bir tuhaf hallerdeyim işte. bu haldeyken mutlu resimlerle ilgilenmem beklenemez herhalde :( oyyy oyyy ne oluyor bana böyle , yine mi depresyondayım yoksa? son zamanlar ne sık yaşar oldum bu uğursuz hali. depresyonnnn bırak yakamı, düş peşimden artık, sıkıldım senden, biraz uzaklaş da özlet kendini noooluurrr.
       yapma emel, depresyonla mı konuşuyorsun? o laftan anlamaz, en istemediğin zamanlarda seni esir almadı mı hep... o zaman biri bana yardım etsin, etsin de kurtulayım şu pis meretten. hayır hayır kimse yardım etmesin, insanlar bazen depresyondan beter acıtıyor içimi.

Allah'ım, evet Allah'ım ne olur bana yardım et. Sen ki bana herkesten, benden bile yakın olansın. Sen ki kullarının sesini daha dile gelmeden duyansın. sen ki dostlarına vefalı olansın. sen ki benim dertlerimin dermanısın. Sen ki kendisine muhtaç olunansın. En dar zamanlarda kullarının yanında olansın. Sen ki almasan bile hep verensin.  Sen ki benim Yaradanımsın. ne olur bana yardım et...

1 yorum:

  1. Depresyondan çıkmak için en iyi ilaç çikolata derler.. Ben yiye yiye yarım dünya oldum ama bekliyorum hala

    YanıtlaSil

sizin yorumunuzu alayım:))