20 Ocak 2010 Çarşamba

osmanlının yetimi BOSNA

Elif Şafak'ın Aşk adlı romanın okuduktan sonra acilen yeni bir kitaba başlama ihtiyacı hissettim. dün kitaplığımı şöyle bir gözden geçirirken Yaşar Danışmaz'ın Bosna kitabı takıldı gözüme. aslında 2007 de okumuştum ama tekrardan başlamak istredim. çok da iyi etmişim, iki gecede bitti bu kitapta.
bosna, öyle güzel hatıralarım var ki sende, tam 3 yılımı verdim sana, sense çook güzel anılar bıraktın bana. Rabbim nasip etse de bir daha ayak bassam toprağına, bu defa daha çok özen göstereceğim, daha bir ilgiyle izleyeceğim sokaklarını, nehirlerini, insanlarının yüzlerini...
gözüm yaşlı okudum bu kitabı, Bosna'ya olan sevdamdan olsa gerek hiç bitmesin istedim, her sayfasında ömrümün 3 yılının her gününü teker teker gezdim sanki. seni seviyorum bosna...

1 yorum:

  1. elif şafakın aşk adlı kitabını bende okumak istiyorum sırası varsa listeye benide yaz:)esra yılmaz öptüm cenepi

    YanıtlaSil

sizin yorumunuzu alayım:))