27 Ocak 2010 Çarşamba

soğuk bir kış günü

hava yine soğuk ve biz kızımla yine evdeyiz. çok soğuğu sevmiyorum ben, çok sıcağı da. keşke hep bahar olsa.. ama o zamanda kar ve denizi özlerim kesin:) en iyisi Allah bizi hiçbir mevsime hasret bırakmasın (amma orjinal bir dua oldu ya:)
geçen akşam kurs dönüşü dolmuşa yürürken ellerimin donma ihtimalini bile göze alarak boş durmayıp fotoğraf çektim, gerçi biraz titrek vaziyette oldugumdan çok iyi olmadılar ama yine de Bursaya bir daha kar yağar mı yağmaz mı bilinmez, en iyisi ben elimdeki kar fotoğraflarını sizinle paylaşayım. gerçi bir aksilik olmazsa pazar günü uludağ'a çıkmayı düşünüyoruz eşim ve arkadaşlarla, asıl kar fotoğrafı orda çekilir di mi ama? olsun yaaaa ben yine de elimdekileri size göstericeeeem:))


2 yorum:

  1. vesile kır

    çok süper fotolar canım ya. biliyomusun senin bu sayfayı sevdim ben

    YanıtlaSil
  2. yıldızım, sağol canım ama sen fotolardan daha süpersin:))

    YanıtlaSil

sizin yorumunuzu alayım:))