9 Mart 2010 Salı

artık dinlenmek istiyorum:(

inanın bu kedicikten beter haldeyim uzun zamandır, sabah erkenden bilgisayarın başına geçip gece 2-3 e kadar desen hazırlamaktan, çizmekten, boyamaktan sı-kıl-dım!..
şimdi tabii aranızda birçoğunuz hakkımda pek fazla birşey bilmediğiniz için bu kız ne diyor, ne deseninden bahsediyor diyorsunuz.
 şöyle ki ben 7 ay kadar önce ''artık çalışma hayatına geri dönme zamanı geldi'' diyerek henüz iş bulmadan (zeynebimi ona emanet edeceğim için görümceme yakın bir yere) evimi taşımış, sonra photoshopa olan sevdam ve eşimin teşviki ile bir grafik tasarım kursuna yazılmıştım. oraya çuvalla para döküp bir sürü program öğrendikten sonra neredeyse her hafta bir iş görüşmesine gitmeme rağmen gönlüme göre bir iş bulamadığım için ''offf evide taşıdım ne olacak şimdi'' gibisinden depresif pozisyonlar almaya başlamıştım ki sağolsun eşim beni başka bir sevdanın içine attı.
bak karıcım sen photoshop biliyorsun, bursa da tekstil kenti, gel sen photoshopla tekstili birleştiren ''photoshop ile desen tasarım (bir diğer adı boya-baskı desinatörlüğü)'' kursuna git, orayı bitirince çok daha kolay iş buluruz diyerek bana gaz verdi. ve bendeniz kendimi 2 ay kadar önce bu işkencenin içine attım. işkence diyorum çünkü hocamız sağolsun bizi iyi yetiştirebilmek için az zamanda bol şey öğretmeye uğraşıyor ve canımızı çıkarıyor.
ödev, ödev, ödev, herhalde onca yıllık öğrenciliğimi toplasam şu iki aydır yaptığım kadar ödev yapmamışımdır. ama artık ye-ter! tam 3 gündür aynı desen üzerinde çalışıyorum ve artık miğdem bulandı. yazık ama bana yaaaa:((

şu aşağıdaki şezlonga otursam, ayaklarımı uzatıp elime de bir kitap alsam. ılık bir hava... hafif rüzgar esiyor... ohh desem...deymeyin keyfime:)

3 yorum:

  1. Allah yardımcınız olsun :))

    İnşaAllah çektiğiniz cefanın sefasını süreceğiniz günler yakındır:))

    YanıtlaSil
  2. Desen tasarımı zor iştir gerçekten. Vakkoda bulunduğum yıllarda bu işle ilgilenmiştim.

    YanıtlaSil
  3. masal; aminnn:)

    onuncu köyün adamı; vakkoda desinatör olmak çok çok daha zor olsa gerek, çünkü tam üç gündür bir vakko eşarp deseni üzerinde çalışıyorum, çıldırmak üzereyim:)

    YanıtlaSil

sizin yorumunuzu alayım:))