5 Haziran 2010 Cumartesi

Yeter artık İsrail, yeter!!!

ne zamandır Filistin'e, Gazze'ye yaptıklarını gözlerimiz yaşla, yüreğimiz burkularak  izliyor ama ''elden ne gelir'' diyerek sessiz kalıyoruz. dualar ediyoruz hem sana hem kardeşlerimize, kardeşlerimize şifalar, sabırlar, sana da merhamet gelsin diye Yaradan'dan.
 ama olmuyor, sen biz sustukça zulmünü daha da artırıyorsun. bu kez öyle çok ileri gittin ki birçok durumda arkanda duran ve son 40 yıldır hakkında çıkan 30'dan fazla kınama kararını veto eden ABD bile seni kınadı. tüm dünya seni, haksızlıklarını, başına buyrukluğunu, vicdansızlığını konuşuyor.

haydi Gazze'ye yaptıklarının kendince bir sebebi vardı, peki sadece insani yardım amaçlı gemilere -üstelik bir çok ülkeden bir çok farklı dinden insanların ''silahımız yok, amacımız sadece insani yardım'' diye bas bas bağırmalarına rağmen- saldırmak da neyin nesi şimdi? bunun açıklamasını nasıl-kime yapacaksın!

artık kendine bir ''dur'' deme, ''ben ne yapıyorum '' deme zamanı gelmedi mi İsrail?

yeter artık İsrail, anaları evlatsız, çocukları anasız babasız bırakma artık... gözyaşlarımızı akıtma artık... yüreklerimizi acıtma artık... bizi nefrete bulama artık... ahlarımızı artırma artık...

2 yorum:

  1. her işte bir hayır vardır.
    israil yıllardır filistinli kardeşlerimize zülmedip duruyor ama ısrarla görmezden geliyorduk. şimdi insanlar herşeyin farkına vardılar gibi geliyor.

    inşallah öyledir

    biz bir ay sonra unutup gitmeyiz inşallah :(

    YanıtlaSil
  2. yahudiler bu kez baltayı taşa çarptı en azından iktidardaki fanatikler gider diye düşünüyorum

    YanıtlaSil

sizin yorumunuzu alayım:))