18 Temmuz 2010 Pazar

tatilden geriye kalanlar...

Allah'ım bir hafta nasıl çabucak geçti öyle. şimdi ben yeni bir BİR HAFTA için tam 1SENE bekleyecek miyim? nasıl yani yaaaa:(

bugün eve döndük ve  pazartesi iş oldugu acı gerçeğiyle karşılaştık. şimdiye kadar pazartesi sendromunu hiç bu kadar derinden yaşamamıştım (baksanıza günlerden pazar ve ben pazartesi sendromu yaşıyorum?!)
evet işimi seviyorum ama tatile de aşık oldummmm!..

en iyisi elde kalan anıları sık sık hatırlayıp, dudaklardan tebessümü eksik bırakmamak. yoksa mızmızlanarak geçmek bilmez bu hayat.

tatilden geriye birr sürü fotoğraf kaldı elimizde. bir yazı dizisi hazırlayıp posta posta yayınlamayı düşünüyorum fotoğrafları. ki anılarım çabucak unutulup gitmesin...

3 yorum:

  1. ya emel, öldürdün beni!
    işimi seviyorum ama tatile aşık oldum ne demektir ya :)))
    süpersin..
    tatil tadında bir iş hayatı diliyorum sana..
    hakikaten tatil sonrası adapte olmak çok zor bişi :/

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin ee yediğin içtiğin senin olsun gördüklerini anlat hele

    YanıtlaSil
  3. ömür'ün annesi22 Temmuz 2010 17:31

    bensiz gökçeada heee..

    YanıtlaSil

sizin yorumunuzu alayım:))