11 Ocak 2011 Salı

ölüm... çok mu uzaksın bana... yoksa herşeyden yakın mı... bir bilebilsem...

arkadaşımı aldın, hem de bir anda, hem de mutluluğunun doruğunda, hem de bebeğiyle karnında! hiç haber vermeden, usulca...
o günden beri bekliyorum seni, her zamankinden fazla, herzamankinden korkuyla...
hayır diyorum, artık plan yapmamalıyım, baksana; ölüm heran yanıbaşımda...
 ama olmuyor, sevilenler-özlenenler burada olunca bırakılmıyor dünya...

Allah'ım! hayırlı, mutlu, huzurlu bir dünya bahşet bana ve sevdiklerime. bizleri senin istediğin şekilde- en güzel şekilde yaşayabilen kullarından eyle. bu dünyada yaşayacaklarımız bittiğinde ise sevdiklerin gibi usulca yanına al, hiç korkmayalım, üzülmeyelim dünyayı bırakıp yanına geldiğimizde. ve orada bize güzel cemalini göster. lütfen Allah'ım lütfen göster...

p.s. Esra vefat etti. Allah rahmet eylesin...

4 yorum:

  1. allah rahmet eylesin..kimseye acı yaşatmasın yaradan inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Hepimiz beklemeliyiz,sonuçta hepimize uğrayacak ama önden gidenlere üzülmek de insanın fıtratında ver,hele de giden geçnse...Allah rahmet eylesin arkadaşına.Dualarına da ta yürekten amin diyorum.

    YanıtlaSil
  3. ceylan, amin...

    perimasalım; evet giden gençse ya da senin yaşıtın bir yakınınsa insan daha çok üzülüyor. ama dediğin gibi üzülsek de üzülmesek de ölüm hepimize uğrayacak. hazırlığımızı yapıp beklememiz ümidiyle...

    YanıtlaSil
  4. Ölüm heran basimizda bekliyor...;asli

    YanıtlaSil

sizin yorumunuzu alayım:))