4 Ocak 2010 Pazartesi

Güneşin Oğlu

bu filmi de dün gece eşimle birlikte izledik. açık söylemek gerekirse benim hiç de tarzım olmayan bir film, yani eşimle birlikte zaman geçirebilmek için izledim. sonunda ise iyiki izlemişim demesem de keşke izlemeseydim hiç demedim. konusu sıradışı, biraz saçma ama güldüren bir film.
kahkaha atmak isteyenlere tavsiye edilir;)
film özeti:
Bütün hayatını bir mucize bekleyerek geçiren Fikri Şemsigil, sonunda bu mucizeyi yaşar ve 'Güneşin Oğlu' olduğunu öğrenir. Fakat yaşadığı mucize, düşündüğünün aksine Fikri Bey'in hayatını alt üst eder. Fikri Bey'in ruhu artık, çevresindeki insanların bedenlerine girip çıkmaktadır. Ve sonunda Fikri Bey, bu kez, yıllarca beklediği mucizeden kurtulmak için, gerçeklerin peşine düşmek zorunda olduğunu anlar. Olaylar çığırından çıkmıştır. Peki, karşı apartmandaki komşusu dünyalar güzeli kız ne olacaktır?

2 yorum:

  1. Emel'cim bende izlemiştim o filmi güzel yerli film izlemeyı sevıyorum yerli malına destek olsun diye tabi :)...en son paranormal actıvıty'i izledim hakkında okudğm haberlerden dolayı pek guzel değil sinemada izlenmesı gerekıyormuş belki o zaman güzel olur şu an vizyonda tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  2. merhaba, keşke adınızı da yazsaydınız şimdi kime oldugunu bilmeden vericem cevabımı:)
    ben film izlemeyi severim, yerli yabancı farketmez, ama keşke daha iyi filmlerimiz olsada yerli malına bolca destek yapabilsek tabii.
    paranormal activity'i duymadım bile, ama şimdi hemen araştırıcam. peki siz şu an vizyonda olan bir filmi evde izlemeyi nasıl başardınız?

    YanıtlaSil

sizin yorumunuzu alayım:))