26 Mart 2010 Cuma

anne olmak...

ne güzel bir şeymiş anne olmak. hayır hayır ne güzel şey değil, dünyanın ennn güzel şeyiymiş. gerçekten de anne olmadan anlaşılamayan bir duyguymuş. birini canından öte sevmek, canını seve seve feda edebilmek... o yesin de ben yemesemde olur, o uyusunda ben uyumasamda sorun yok, o giysin de ben giymesemde dert değil demek... birdenbire kendi annemize daha cok deger vermek, keske annemi hiç üzmeseydim, kırmasaydım diye düşünmek... anne olmadan önce vaktimizin ne kadar bol oldugunu görmek... bir varlıgın şıp diye hayatınızın tam da ortasına oturusunu hayretle izlemek..
lafı uzatmaya gerek yok, dedim ya dünyanın ennn güzel şeyidir BEBEK:)

4 yorum:

  1. Cennetin ayaklarınızın altına serilmesine vesileler :))

    YanıtlaSil
  2. herkes öyle diyor değil mi? ama hakkaten sanırım anne olana kadar anlaşılmıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Allah dileyen herkesi evlat sahibi yapsın inşallah!

    YanıtlaSil
  4. masalcım; inşallah hepimiz cennete layık annelerden olabiliriz.

    gizem; anlamak için kesinlikle anne olmak gerek!

    seyhancım; aminnn:)

    YanıtlaSil

sizin yorumunuzu alayım:))